Optimering af kundeservice

Opnå en forbedret kundeservice med InfoSuite BI til telefoni. En unik løsning som giver dig en uvurderlig indsigt i kvaliteten af din daglige kundekontakt.

Business Intelligence til Engros

Analysér alle kundeopkald

  • Dybdegående analyse af jeres telefonidata
  • Analyser og KPI’er klar til brug
  • Analysér bl.a. svartider og ventetider
  • Spot potentielle mangler i jeres servicegrad

“Den største værdi for Kop & Kande i InfoSuite er, at vi er gået fra, hvad vi tror, til hvad vi ved.”

Peter Rønn, Adm. direktør, Kop & Kande
Læs hele casen

Fra telefonidata til værdifuld viden

En god kundeservice er vital for enhver forretning, men ved du, hvor gode I er til at håndtere jeres indkomne kundehenvendelser? InfoSuite BI til telefoni giver dig det komplette overblik gennem en grundig analyse af jeres telefonidata. Med løsningen kan du bl.a. analysere på:

  • Antal besvarede versus ubesvarede opkald
  • Gennemsnitlig ventetid i kø
  • Varighed af opkald
  • Fordeling af opkald hen over dagen, ugen og måneden
  • Fordeling af opkald sammenlignet med bemanding til identifikation af flaskehalse
  • Gennemsnitlig svartid per servicemedarbejder

Forbedret kundeservice

Baseret på sådanne analyser vil du kunne spotte potentielle mangler i jeres servicegrad og sammensætte den rette bemanding tilpasset fordelingen af opkald. Således sikrer du, at dine kunder møder en imødekommende personlig stemme i stedet for en telefonsvarer – og at ventetiden holdes på et minimum.

InfoSuite Business Intelligence til telefoni udgør således et unikt værktøj til at forbedre dine kunderelationer, kundetilfredshed og kundeloyalitet.

Ønsker du at høre mere om mulighederne for analyse og rapportering til kundeservice og telefoni – så book et gratis og uforpligtende møde.