Fleksibel håndtering af brugerprofiler

Med den smarte brugerautorisation i InfoSuite, sikres en effektiv og fleksibel kontrol af information og funktionalitet, så det matcher den enkelte brugers individuelle behov.

Information og funktioner skræddersyet til den enkelte bruger

De enkelte medarbejdere i firmaet har forskellige informationsbehov og noget information er kun relevant for bestemte grupper af medarbejdere.

Det kræver en yderst fleksibel og tilpasningsvenlig Business Intelligence-løsning – og det får du med InfoSuite.

 

I InfoSuite styres adgang til information af et utrolig fleksibelt autorisations-system. Det betyder, at den enkelte bruger kun ser de analyser, nøgletal og dashboards, der er relevante for vedkommende.

Ydermere kan funktionerne også begrænses for hver enkel bruger. Information og funktioner skræddersyes således nemt og enkelt – det er Business Intelligence, når det er bedst.

Brugerautorisation

Forskellige brugertyper til forskellige behov

InfoSuite har forskellige brugertyper – rangerende fra Administratorer, som har fuld funktionalitet og opsætningsrettigheder, til Viewers, som har adgang til begrænset information og basale funktioner.

Brugergrænsefladen tilpasser sig brugertypen og viser kun de funktioner, den enkelte har adgang til, hvilket gør løsningen nem at tilpasse, så hver bruger opnår den bedst mulige brugeroplevelse.

Guide – 7 tips til succesfuld organisatorisk forankring

Få engagerede og glade brugere – På baggrund af vores erfaring med implementering af BI-projekter, har vi samlet en guide med 7 tips til hvordan du sikrer at brugerne i din virksomhed tager den nye BI-investering til sig. Hent guiden her.

Få inspiration til analyse- og forretningsoptimering med InfoSuites nyhedsbrev


Ved at sende denne formular accepterer du at InfoSuite A/S indhenter og opbevarer de oplysninger du har opgivet, hvilket kan inkludere navn, stillingsbetegnelse, e-mail, telefonnummer og firma. Derudover opbevarer vi en log over hvilke sider du har besøgt på InfoSuite A/S’ hjemmeside.

Disse oplysninger opbevares i platformen Hubspot samt, ved tilmelding til at modtage nyhedsbrev, i mailplatformen Mailchimp som anvendes til afsendelse af nyhedsbrevet.

Da Hubspot og MailChimp er baseret i USA eksporteres dine personoplysninger, samt oplysninger vi genererer omkring din brug af vores nyhedsbreve, til dette tredjeland. Der er lavet en særlig aftale med USA kaldet ”Privacy Shield”. Under denne aftale kan EU-virksomheder og organisationer videregive personoplysninger til et amerikansk selskab, såfremt dette er godkendt under Privacy Shield-ordningen. Hubspot og Mailchimp er godkendt under Privacy-Shield og lever op til de krav stipuleret deri.

Såvel vi som Hubspot og MailChimp har implementeret de fornødne tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at dine oplysninger misbruges, kommer til uvedkommendes kendskab, hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes eller forringes eller i øvrigt behandles i strid med persondatalovgivningen. Der er indgået en Data Processing Agreement imellem Hubspot og InfoSuite samt mellem Mailchimp og InfoSuite. Du kan læse mere om Hubspot og Mailchimps håndtering af dine data i deres Privacy Policy – Hubspots Privacy Policy og Mailchimps Privacy Policy.

Vi anvender de afgivne oplysninger til at følge op på din henvendelse med henblik på at besvare eventuelle opfølgende spørgsmål, samt for at informere yderligere om InfoSuites løsningstilbud, hvis relevant.

InfoSuite vil kun behandle og opbevare dine persondata i det tidsrum, det er nødvendigt af hensyn til den fortløbende dialog og til journalisering af kommunikationshistorikken, og herefter i højst en periode på 3 år.

Ønsker du at tilbagekalde dit samtykke og få dine data slettet kan du sende en mail til info@infosuite.dk.