Få support fra vores dygtige konsulenter

Har du brug for hjælp til din InfoSuite-løsning? Så er vi ikke mere end et opkald eller en mail væk.

Kontakt support

Som kunde hos InfoSuite kan du kontakte vores hotline på 7214 4196 eller support@infosuite.com, hvis du har brug for support.

InfoSuite hotline er åben mandag-torsdag fra kl. 8.30-16.30 samt fredag fra kl. 8.30-14.30. Supporten varetages altid af vores egne dygtige konsulenter, som kender din løsning.

Find svar i InfoPortalen

Som kunde og bruger af InfoSuite kan du med fordel hente supplerende informationer fra videoer og vidensdokumenter, der ligger tilgængelige på den adgangsbeskyttede del af hjemmesiden – InfoPortalen.

Det kræver et password, som du kan få via vores support, og herefter kan du f.eks. downloade nye versioner, finde installationsvejledninger og manualer.

Du kan logge på InfoPortalen her.

Få remote support

Når du er i kontakt med vores hotline, kan vi få brug for at overtage din skærm. Til den opgave bruger vi TeamViewer, der er et sikkert og lukket system til skærmovertagelse.

Når du får et “go” fra supporteren, skal du klikke på linket herunder, afvikle programmet, og give os det ID og den kode, der kommer frem på din skærm.

Du downloader TeamViewer her. 

Opret sag i ServiceDesk

Når vi behandler dine support-sager, gør vi det ved hjælp af vores ServiceDesk. ServiceDesken giver os optimale muligheder for at løse dine supportopgaver hurtigt og effektivt.

Samtidig er det en sikker platform at håndtere dine data på, og den giver dig bedre muligheder for at følge med i sagsbehandlingen.

Du kan logge på InfoSuites ServiceDesk her.